Vaše oblíbené vůně

Obnovení registrace FM GROUP zdarma - napište nám žádost...


Newsletter

Reklamační řád

Naším cílem je vyřešit reklamaci vždy ke spokojenosti zákazníka.

Reklamační řád fmparfemy.cz vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě. Na veškeré zboží se uplatňuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním

  • Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním stvrzuje zákazník odesláním objednávky, provedením platby na účet nebo převzetím zboží od přepravce a stvrzení tohoto svým podpisem.
  • Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od dopravce, případně vyzvednuto na poště.
 

Povinnost překontrolování zboží

  • Každá zásilka je pojištěná, proto je zákazník povinen zkontrolovat dodávku, není-li viditelně poškozena nebo poničena.
  • Pokud je zásilka poničena, zákazník nepřijme zásilku a neprodleně kontaktuje obchodníka.
  • Pokud zákazník zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo neobdržel se zásilkou fakturu - daňový doklad, je povinen ihned informovat obchodníka, pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána.
 

Uplatnění reklamace

  • K reklamačnímu řízení budou přijaty pouze kompletní výrobky s přiloženým dokladem o koupi, fakturou či jiným dokladem stvrzujícím nákup u obchodníka. Reklamaci je možné uplatnit elektronicky nebo písemně, a to na adrese:

    Petr Sázavský
    Ostružinová 5
    621 00 Brno
    +420 723 816 058
 

Kdy lze reklamovat zboží

  • Bylo dodáno zboží s vadou (zejména: nefunkční rozprašovač, netěsnící uzávěry),
  • Bylo dodáno jiné než objednané zboží.
 

Kdy nelze reklamovat zboží

  • Použitím výrobku pro jiné účely než ke kterým je určen:
  • nesprávným skladováním výrobku,
  • běžným používáním výrobku (skryté vady),
  • živly jako je voda, oheň, blesk nebo jiný elektrický výboj a podobné
  • doručovatelem.

Nelze přijmout k reklamaci zboží bez dokladu prokazující nákup u obchodníka. Reklamace také nebude přijata z důvodu nevyhovujících vlastností zboží. Na takovéto situace se vztahuje Garance vrácení peněz.

Postup reklamace

  • Zákazník neprodleně informuje obchodníka o zjištění vadného stavu výrobku.
  • Zákazník zašle vadné zboží, doručený doklad a popis vady na adresu obchodníka.
  • Náklady spojené s doručením vadného zboží hradí zákazník.
  • Obchodník je povinen vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů od doručení vadného zboží zákazníkem zpět.
  • V případě potřeby je možná požádat zákazníka o souhlas s prodloužením 30-denní lhůty o dalších 30 dnů.
  • Zákazník bude o vyřízení reklamace informován telefonicky, emailem nebo písemně ve stanovené lhůtě.
  • Obchodník si vyhrazuje právo nepřijmout zásilky s dobírkou či doručované jiným způsobem než je stanovený v těchto obchodních podmínkách.
 

Garance vrácení peněz do 14 dnů bez udání důvodu

  • Zákazník má možnost v souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 vrátit zboží do 14 dnů od doručení bez udání důvodu.
  • Aby bylo možno tomuto vyhovět, je nutné:

    • U zboží zaslaného v rámci této záruky zpět na adresu obchodníka, které již není v původním obalu - celofánu nebo je použité, poškozené, nekompletní si obchodník vyhrazuje právo na uhrazení nezbytných nákladů zákazníkem na uvedení zboží do původního stavu - doplnění obsahu, znovu zabalení apod.
    • Obchodník si vyhrazuje právo na uhrazení nákladů zákazníkem spojené s balením a dopravou zboží zákazníkovi.
    • Zboží musí být vráceno s originálním dokladem o koupi.
    • Zboží zaslané na dobírku nebude přijato.
    • Doporučujeme zboží pojistit. Odpovědnost za vady vzniklé přepravou tak ponese přepravce.
    • Částka za poštovné a balné a další doplňkové služby se nevrací.
    • Částka za výrobky budou prioritně vráceny bezhotovostním způsobem na bankovní účet sdělený zákazníkem. V případě vrácení jiným způsobem bude vrácená částka snížena o náklady spojené se zasíláním peněz prostřednictvím doručovatele.